Skip to content

Менторинг – вид неформального наставництва, націлений на створення в організації можливостей для розвитку, заснований на потребах і потенціалі організації, що сприяє кращому виконанню місії та завдань організації.

 

Менторинг включає постійну взаємодію експерта Мережі із замовником з питань організаційного зростання або покращення експертних/адаптивних  спроможностей замовника.

 

Етапи проведення менторингу:

  1. Складання плану менторингу (питання і завдання, які необхідно опрацювати).
  2. Передача замовнику теоретичних знань по темі, включаючи методичні матеріали.
  3. Відпрацювання замовником практичних навичок.
  4. Систематичний контроль і надання зворотного зв’язку з боку ментора.
  5. Коригування дій замовника.
  6. Позначення зон компетентності, які потребують додаткового розвитку.
  7. Закріплення ефекту.

 

Основні формати менторингу:

  • Індивідуальна робота
  • Групові зустрічі
  • Спільні заходи (участь в спільних зустрічах, спільний день, відвідування заходів замовника)
  • Надання практичної допомоги у створенні чи корегуванні відповідних документів замовника (стратегічного плану, операційного плану, політик та процедур).

 

Просимо зауважити, що менторинг не включає підготовку проектних пропозицій для організацій.

Back To Top