Технічне завдання на закупівлю послуг із дизайну
Громадська спілка «Мережа хабів громадянського суспільства України» в рамках проєкту «Громадська участь та міжсекторальне партнерство в громадах України» за підтримки ПРООН в Україні та фінансування Уряду Данії, оголошує відкритий тендер, метою якого є закупівля послуг із дизайну.
Дата оголошення тендеру: 03 вересня 2025 року.
Кінцевий термін подачі документів: 23 год 59 хв 15 вересня 2025 року.
Предмет закупівлі – НАДАННЯ ПОСЛУГ ІЗ ДИЗАЙНУ для проєкту «Громадська участь та міжсекторальне партнерство в громадах України» (далі – Проєкт).
Коротка інформація про Проєкт
Посилення громадянської участі є важливим елементом демократії та веде до покращення якості послуг, посилення партнерства між органами місцевого самоврядування, громадянським суспільством і мешканцями. Залучення громадян до прийняття рішень є важливим для демократичного суспільства, оскільки воно сприяє соціальному діалогу з важливих питань і посилює довіру до державних установ. Коли різноманітні групи мають можливість висловити свої погляди і взяти участь в обговоренні важливих рішень і напрямів політики, які впливають на їхнє життя, вони, ймовірніше, погодяться з цими рішеннями, тим самим підвищуючи прозорість і відповідальність органів місцевого самоврядування.
Важливим у процесах громадської участі є принцип включення. Соціальні групи, на яких найсильніше вплине прийняття конкретного рішення, повинні мати більше можливостей висловитися, ніж ті громадяни, яких рішення безпосередньо не торкатиметься. Саме тому органи управління, які прагнуть втілювати залучення громади на практиці, мають, у першу чергу, визначити ті соціальні групи, на яких вплине прийняте рішення, і запрошувати до участі їхніх представників.
Мета проєкту – розширення можливостей громадянського суспільства у 10 цільових громадах України для участі у процесах місцевого відновлення і стратегічного розвитку, ефективної взаємодії з органами місцевого
самоврядування, донорськими організаціями та іншими зацікавленими сторонами з метою розробки та впровадження проєктів і ініціатив із відновлення та розвитку.
Участь у Проєкті беруть 10 громад із 6 областей:
- Вінницька область: Брацлавська громада.
- Волинська область: Іваничівська та Берестечківська громади.
- Київська область: Бородянська, Броварська та Обухівська громади.
- Одеська область: Таїровська та Фонтанська громади.
- Полтавська область: Ромоданівська громада.
- Чернігівська область: Березнянська громада.
Проєкт передбачає створення робочих груп з громадської участі, проведення аналітичного дослідження, навчальний та комунікаційний компоненти.
- Розробка стилістики Проєкту
1.1. Мета – створити єдину візуальну стилістику Проєкту, яка забезпечить впізнаваність, професійність та асоціюватиметься з цінностями громадської участі, партнерства і розвитку громад, а саме:
- Розробити візуальну концепцію Проєкту, яка включає:
- кольорову палітру (основні та додаткові кольори з кодами);
- шрифти (основний та допоміжний);
- графічні елементи (лінії, іконки, символи, плашки);
- візуальні акценти, які символізують участь, партнерство, єдність.
- Підготувати базові носії стилістики:
- банери для соцмереж (Facebook, Instagram);
- обкладинка для документів (Word, PDF-звіти);
- шаблони для презентацій (PowerPoint);
- приклад оформлення інфографіки (1–2 зразки).
- Розробити правила використання стилістики:
- як комбінувати кольори відповідно до вимог Проєкту;
- з урахуванням дотримання вимог використання логотипів партнерів (ПРООН, Уряду Данії, Мережа хабів);
- приклади як потрібно застосовувати стилістику і як не потрібно.
1.2. Орієнтири для стилю візуальної стилістики Проєкту:
- Синій – довіра, стабільність, прозорість.
- Білий – відкритість, чесність.
- Помаранчевий – активність, залучення.
- Сірий – баланс, аналітичність.
Стиль: сучасний, мінімалістичний, без перевантаження декоративними елементами.
1.3. Очікувані результати щодо розробленої стилістики:
- Узгоджена стилістика проєкту (PDF або презентація).
- Набір графічних елементів для подальшого використання.
- Шаблони для ключових комунікаційних матеріалів (банер, інфографіка, презентація).
- Шаблони для соцмереж
2.1.Інфографіки – не менше 10 шт. (аналітика, результати досліджень, алгоритми дій, візуалізація по громадах).
2.2. Банери – 4 шт. для:
– Facebook https://www.facebook.com/CSOhubsUA/;
– Instagram https://www.instagram.com/merezha.hubs.ua?igsh=OWJxejJrZjNvNm85;
– сайту https://www.hubs.org.ua/;
– інших комунікаційних платформ.
2.3. Зображення для соцмереж – не менше 40 шт. (оформлення постів, тематичні ілюстрації для інформаційних кампаній, цитати експертів тощо).
2.4. Обкладинки для відео – 1920×1080 px, адаптовані для Facebook, Instagram, YouTube https://www.youtube.com/@csohubsnetwork9846?app=desktop.
- Дизайн поліграфічної та цифрової продукції
1) Банер (ролап)
- Формат: 200×100 см, вертикальний, для внутрішніх заходів.
- Конструкція: мобільний.
- Дизайн: у стилі Проєкту (синій, білий, помаранчевий, сірий).
- Логотипи: у правому верхньому куті зображення – зліва направо: Мережа хабів, Уряд Данії, ПРООН.
2) Прапорці
- Формат: маленькі настільні, прямокутні, розмір 10×20 см.
- Дизайн: мінімалістичний, у кольорах Проєкту.
- Зображення: назва Проєкту, логотипи партнерів.
3) Шопери
- Розмір: 35×40 см, ручки довгі.
- Матеріал: бавовна (екологічний варіант).
- Колір основи: білий або чорний.
- Дизайн: лицьова сторона – логотипи партнерів (у верхній правій частині) та назва Проєкту.
4) Термоси
- Об’єм: 500 мл/1 л.
- Колір основи: білий або сірий.
- Дизайн: горизонтальне розміщення логотипів, збережена палітра Проєкту.
5) Ліхтарики
- Формат: компактні (кишенькові або у вигляді брелока).
- Колір корпусу: синій або сірий.
- Дизайн: нанесення назви Проєкту та логотипів партнерів.
6) Дизайн і верстка 10 звітів
- Формат: А4, вертикальний.
- Тип кріплення: металева скоба.
- Обсяг: до 12 сторінок кожен.
- Візуалізація: таблиці, графіки, діаграми у кольоровій палітрі проєкту.
- Інфографіка для підсумкових даних.
- Обкладинка: логотипи партнерів, назва Проєкту та звіту, візуальний елемент у стилістиці Проєкту.
- Технічні параметри: 300 dpi, CMYK
- Вихідні матеріали: PDF для поширення, друкарські файли (AI/INDD/PSD).
ІІ. ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦІВ
До участі запрошуються юридичні особи та ФОП, які мають:
- досвід роботи у сфері графічного дизайну не менше 1 року;
- наявне портфоліо (не менше 2 прикладів робіт);
- розуміння принципів візуальної комунікації в соціальних та громадських ініціативах;
- володіння програмним забезпеченням для створення графічного дизайну (Figma, Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign або інші).
ІІІ. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ:
3.1. Цінова пропозиція – до 30 балів.
Сума фінансової пропозиції буде розраховуватися за наступною формулою – 30 балів [максимально балів доступних для фінансової частини] x [найнижча цінова пропозиція з усіх оцінених запропонованих цін серед відповідних пропозицій] / [ціна пропозиції, що оцінюється].
3.2. Наявне портфоліо (приклади робіт з графічного дизайну) – до 20 балів (2 приклади – 16 балів; 3 і більше прикладів – 20 балів).
3.3. Досвід роботи у сфері графічного дизайну – до 30 балів (1 рік – 22 бали; 2 роки – 25 балів, 3 і більше років – 30 балів)
3.4 Наявність рекомендаційних листів – до 20 балів (2 листи – 15 балів, 3 і більше – 20 балів)
ІV. ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ:
- Вересень 2025 р. – квітень 2026 р.
- УЧАСТЬ У ТЕНДЕРІ
Для участі у тендері постачальникам необхідно надати такий перелік документів:
- комерційна пропозиція (у гривнях);
- портфоліо виконаних робіт;
- резюме дизайнера/команди;
- копія реєстраційних документів;
- рекомендаційні листи.
VІ. ПРОЦЕДУРА ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ:
4.1. Тендерні пропозиції можуть бути надані фізично за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 10 (3-й поверх) або надіслані в електронному вигляді за ел. адресою hubs.org.ua@gmail.com з темою листа: «Тендер_дизайн».
4.2. До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення. Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності).
4.3. Визначення переможця тендеру відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана учаснику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним у тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
4.4. У випадку виникнення запитань чи необхідності уточнень деталей тендеру учасник може звернутись на електронну пошту hubs.org.ua@gmail.com з темою листа: «Питання_тендер_дизайн».
4.5. Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою або іншими засобами зв’язку протягом не більше, ніж трьох робочих днів із дати прийняття рішення про визначення переможця.
4.6. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) бере до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
4.7. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.