Skip to content

Оголошується тендер на відбір постачальника брендованої та поліграфічної продукції

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ВІДБІР ПОСТАЧАЛЬНИКА БРЕНДОВАНОЇ ТА ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Громадська спілка «Мережа хабів громадянського суспільства України» оголошує тендер на відбір постачальника брендованої та поліграфічної продукції. 

Тендер проводиться в рамках Проєкту «Громадська участь та міжсекторальне партнерство в громадах України» (далі – Проєкт)  за підтримки ПРООН в Україні та фінансування Уряду Данії.

Дата оголошення тендеру:  19 листопада 2025 року.

Кінцевий термін подачі документів:  30 листопада 2025 року (до 23:59).

І. ОПИС ПРОЄКТУ 

Громадянська участь є одним із ключових елементів демократії. Вона сприяє підвищенню якості публічних послуг, зміцненню партнерства між органами місцевого самоврядування (ОМС), громадянським суспільством і мешканцями, розвитку соціального діалогу, зростанню довіри до державних інституцій.

Коли різноманітні соціальні групи мають можливість висловити свої погляди та брати участь в ухваленні рішень, вони частіше погоджуються з результатами цих рішень. Це підвищує прозорість і підзвітність ОМС, роблячи управління більш демократичним і ефективним.

В основі процесів громадської участі лежить принцип включення. Найбільшого значення мають голоси тих соціальних груп, на яких конкретне рішення вплине найбільше. Саме тому органи влади, що прагнуть ефективного залучення громад, повинні:

  • ідентифікувати зацікавлені групи;
  • створювати для них доступні й рівні можливості участі;
  • запрошувати їхніх представників до діалогу.

Проєкт спрямований на розширення можливостей громадянського суспільства у 10 цільових громадах України для участі у процесах місцевого відновлення та стратегічного розвитку, ефективної взаємодії з органами місцевого самоврядування, донорськими організаціями та іншими зацікавленими сторонами, спільної розробки та впровадження ініціатив із відновлення та розвитку.

 Географія проєкту: Учасники – 10 громад із 6 областей України:

  • Вінницька область: Брацлавська громада.
  • Волинська область: Іваничівська, Берестечківська громади.
  • Київська область: Бородянська, Броварська, Обухівська громади.
  • Одеська область: Таїровська, Фонтанська громади.
  • Полтавська область: Ромоданівська громада.
  • Чернігівська область: Березнянська громада.

ІІ. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

Виготовлення і постачання брендованої та поліграфічної продукції згідно з дизайном, наданим Замовником. 

1) Банер (ролап) 

  • Формат: 200×100 см, вертикальний.
  • Призначення: для внутрішнього використання.
  • Конструкція: мобільна, алюмінієва, з сумкою для транспортування.
  • Матеріал банера: щільний матовий.
  • Друк: повноколірний.
  • Кількість – 1 шт.

Зразок продукції наданий за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1tTeUttgzlsZqLJje3sV_5LQ4Pgcffu98/view?usp=drive_link

2) Настільні прапорці (2 види)

  1. прапорець проєкту «Громадська участь та міжсекторальне партнерство в громадах України», кількість – 15 шт.

Зразок продукції наданий за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/17C7Nku4DwpuFIOkiMX5-MdcuPelG-ZZY/view?usp=drive_link

         2. прапорець ГС «Мережа хабів громадянського суспільства України», кількість – 15 шт.

Дизайн продукції наданий за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1YjiuV9TlmglVB73WSIGnen3sXOaL1u-X/view?usp=drive_link

Основні параметри

  • Формат прапорців: прямокутний, 10×20 см.
  • Матеріал: габардин.
  • Друк: односторонній, повноколірний.
  • 10 металевих настільних підставок. 
  • 20 пластикових настільних підставок білого кольору.

3) Шопер

  • Розмір: 35×40 см, ручки довгі.
  • Матеріал: саржа.
  • Колір: шопера – білий.
  • Кількість – 30 шт.

Зразки продукції надані за посиланням: 

https://drive.google.com/drive/folders/1ixO41hZPtqHQnOEH203qVUG7eUwgiMcC?usp=sharing

4) Термос

Об’єм: 600 мл.

  • Матеріал корпусу: нержавіюча сталь з термоізоляцією.
  • Колір корпусу: білий.
  • Кількість – 30 шт.

Зразки продукції надані за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1XalZ3RXosxyoAfA2j-OFoFC9hvtzpwEC?usp=sharing

5)  Павербанк 

  • Ємність: 10 000 mAh (мін.).
  • Тип батареї: Li-ion.
  • Інтерфейси підключення: MicroUSB, USB Type-A, USB Type-C.
  • Корпус: пластик, колір – чорний.
  • У комплекті: павербанк, кабель, документація.
  • Гарантія: не менше 12 місяців.
  • Кількість – 16 шт.
  • Пакування: індивідуальна коробка (картон), групова упаковка для транспортування.
  • Постачальник гарантує перевірку кожного пристрою перед пакуванням.

Зразок продукції наданий за посиланням: 

https://drive.google.com/file/d/1CFrlulIyvC0GSPLK3jsT6MTut5Uz9C0o/view?usp=drive_link

6) Брендована парасолька

  • Тип парасольки: автоматична (авто відкриття / ручне закриття).
  • Механізм: металевий або сталевий стрижень, підвищеної міцності.
  • Матеріал купола: водовідштовхувальний поліестер.
  • Колір купола: білий.
  • Чохол: у комплекті, білого кольору.
  • Кількість – 16 шт.

Зразок продукції наданий за посиланням: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1CY-g_jBpqrSppYiKAYfWhucakCoBKvgN

7) Аналітичні звіти

  • Формат: А4, вертикальний.
  • Тип кріплення: 2 металеві скоби.
  • Обкладинка:
    • Папір крейдований, щільність 250 г/м².
    • Друк: повноколірний.
    • Ламінація: матова.
  • Внутрішній блок:
    • Папір крейдований 130 г/м².
    • Друк: повноколірний.
  • Обсяг: до 12 сторінок.
  • Кількість: 10 звітів × 2 примірники = 20 шт.

Макети звітів для друку буде надано Виконавцю Замовником після їх остаточного затвердження, у строки, узгоджені сторонами. 

Загальні вимоги до всіх позицій:

  • Виконавець повинен забезпечити точне відтворення брендованих елементів згідно з наданими макетами Замовника (логотипи, шрифти, кольори).
  • Продукція повинна бути якісно запакована та доставлена в погоджені строки на адресу Замовника.
  • Терміни виконання: не пізніше, ніж через 15 календарних днів після затвердження технічного завдання Замовником окремо для кожної із визначених позицій, але не пізніше 01 квітня 2026 року.

ІІІ. УЧАСТЬ У ТЕНДЕРІ

Для участі у тендері постачальникам необхідно надати наступний перелік документів:

  1. Реєстраційні документи організації (виписка/витяг з ЄДРПОУ з відповідним КВЕДом, витяг з реєстру платників ЄП за наявності).
  2. Рахунок/цінова пропозиція із зазначенням фіксованої ціни (включно з доставкою) та терміну дії такого рахунку на пропонований товар/обладнання.
  3. Інформаційний лист та/або посилання на сайт із зазначенням детальних технічних параметрів та характеристик пропонованого товару/обладнання, гарантійних термінів, умов доставки.

Мінімальні вимоги до  відбору:

  1. Доставка товару кур’єром на адресу Замовника за рахунок Виконавця.
  2. Можливість розрахунку безготівковим способом з наданням оригіналів супроводжуючих документів з печаткою (в разі наявності) та підписом.
  3. Повна відповідність товару/обладнання вимогам, прописаним у Предметі тендеру (у випадку альтернативи – повна відповідність технічним та функціональним параметрам тендеру).
  4. Наявне портфоліо 2-х замовлень на виготовлення товару/товарів із переліку запитуваних, що були виконані протягом останніх 12 місяців до дати подачі пропозиції.

ІV. ТЕРМІН ТА УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ

Термін поставки товару:  грудень 2025 р. – квітень 2026 р.

Місце поставки товару: м. Житомир, майдан Перемоги,10, 3-й поверх.

Умова розрахунку за поставлений товар: безготівковий розрахунок з наступною оплатою протягом 5-х робочих днів від моменту поставки товару.

V. ПРОЦЕДУРА ТЕНДЕРУ

5.1. Тендерні пропозиції можуть бути надані фізично за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 10 (3-й поверх) або надіслані в електронному вигляді за ел. адресою hubs.org.ua@gmail.com з темою листа: «Участь у тендері/поліграфія».

5.2. До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

5.3. Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності).

5.4. Визначення переможця тендеру відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним у тендерному оголошенні критеріям та міститиме найнижчу ціну.

5.5. У випадку виникнення запитань чи необхідності уточнень деталей тендеру учасник має право звернутись на електронну пошту hubs.org.ua@gmail.com  з темою листа: «Питання до тендеру/поліграфія».

5.6. Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою або іншими засобами зв’язку протягом не більше трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

5.7. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

5.8. Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Автор: olbortn
Back To Top